понедељак, 14. март 2022.

Mika Antić bi danas napunio 90 godina: Poslednju želju napisao na cedulji

 Novosti online

Foto: Arhiva "Novosti" 

Na današnji dan bi napunio 90 godina, a ovako je govorio o sebi: 

-Rođen sam 1932. godine u severnom Banatu, u selu Mokrinu, gde sam išao i u osnovnu školu.

U gimnaziju sam išao u Kikindi i Pančevu, a studirao u Beogradu. Živim u Novom Sadu. To je čista moja biografija. U stvari, ja svima kažem da pravu biografiju, onakvu kakvu bih želeo, još nemam, i pored toliko knjiga koje sam napisao, slika koje sam izlagao, filmova koje sam snimio, dramskih tekstova, reportaža u novinama... Svakog jutra poželim da počnem jednu odličnu biografiju, koja bi poslužila, ako nikome drugom, bar đacima u školi, jer oni, nažalost, moraju

Нема коментара:

Постави коментар