петак, 18. март 2022.

„Dnevnik 1994-1998“ – Poslednje godine života Živojina Pavlovića

 

U izdanju novosadske izdavačke kuće Agora, izašao je "Dnevnik 1994-1998" jednog od najplodonosnijih srpskih umetnika Živojina Pavlovića, Dnevnik se odnosi se na period poslednjih pet godina života pisca i reditelja Živojina Pavlovića.

Knjiga je štampana u tvrdom povezu na 572 strane, a priredila je piščeva supruga Snežana Lukić Pavlović, „Ne znam koliko vremena je bilo proteklo između iščeznuća i naglog i lakog otvaranja očiju – činilo mi se da sam bio samo trepnuo (a rekli su mi da je operacija trajala čitav sat), a, u stvari, ja jedan sat nisam postojao; čula su bila potpuno zamrla, nije bilo snova ni sanjanja; ničega nije bilo, kao da sam bio mrtav. Tako sam shvatio (jer sam to i doživeo) da

Нема коментара:

Постави коментар