понедељак, 14. март 2022.

Maja Angelou, - Fenomenalna žena


 

Lepe žene se pitaju gde je moja tajna
Nisam slatka niti građena po pomodnoj meri
Ali kad pokušam da im objasnim
One misle da lažem.
Kažem
To je u dometu mojih ruku
Širina mojih bedara
Bat mojih koraka
Zavoj mojih usana
Ja sam žena
Fenomenalno
Fenomenalna žena
To sam ja.

Ja ulazim u sobu
Smirena koliko želiš
A spram muškarca
Ljudi stoje
Ili padnu ničice
Onda se sjate oko mene
Košnica osa
Kažem
To je vatra u mojim očima
I bljesak mojih zuba
Obrt mog struka
I radost u mojim stopalima
Ja sam žena
Fenomenalno
Fenomenalna žena
To sam ja

I sami muškarci pitali su se
Šta u meni vide
Pokušavaju žestoko
Ali ne mogu da dodirnu
Moju unutarnju tajnu.
Kada pokušam da im je pokažem
Oni opet tvrde da je ne vide.
Kažem
Ona je u luku mojih ledja
U suncu mog osmeha
U držanju mojih grudi
U gracioznosti mog stila
Ja sam žena

Fenomenalno
Fenomenalna žena
To sam ja

Sada vi razumete
Upravo zašto mi glava nije povijena
Ja ne vičem i skačem okolo
Niti moram zaista glasno da govorim
Kada me vidite da prolazim
Trebalo bi da ste ponosni
Kažem
To je u tapkanju mojih štikli
Uvijenosti moje kose
Dlana moje šake
Potrebi za mojom brigom
Jer ja sam žena
Fenomenalno
Fenomenalna žena
To sam ja. 


Prevod: Jasmina Tešanović


Нема коментара:

Постави коментар