четвртак, 6. април 2023.

80 godina od prvog izdanja „Malog princa“: U čemu je tajna popularnosti ove knjige?

 |  Dojče vele

Još se jasno sećam kada se moja majka jedne večeri pojavila u mojoj dečijoj sobi s „Malim princem“. „Kakva sjajna knjiga“, pomislila sam, primetivši koliko ju je pažljivo i s poštovanjem otvorila.

Crteži dečačića zlatne, čupave kose i zelenog odela privukli su moju pažnju. Ipak priča… ona me uznemirila! Strašno, tako mala planeta je kao zatvor! I ta čudna, zlobna ruža – zašto mu se toliko sviđa? I zašto se sprijatelji s lisicom i onda je opet ostavi? Dok je moja majka polako čitala kratka poglavlja, nisam se usudila da kažem koliko mi je priča bila neprijatna. Dok ga je pop kultura slavila proizvodima kao što su šoljice, slagalice, majice i filmske

Нема коментара:

Постави коментар