четвртак, 14. децембар 2023.

NIN-ova nagrada: Roman godine

FEJSBUK KOMENTARI....

 Brano Neskovic ---

  Сви романи који су штампани у Србији су на тој листи…Буде их пар стотина…Жири,мислим њих четворо, тих двеста триста књига прочита за 30 дана и онда донесе одлуку о победнику…😊Највећа зајебанција света..!!!Ако си пљувао редовно по Србији,хвалио педере и писао о њима,можда се нађеш међу педесет првих…Иначе победник је одређен и пре него што је роман написан!!!!

Milan Nedjic.... 

Konkurs je otvoren od aprila, tako da nije tačno da čitaju sve za trideset dana. Da je pobednik određen već unapred ne bih rekao. Čudi me to srbovanje iz dalekog Teksasa. I ne bude dvesta-trista romana već oko sto pedeset. Komentar je onako blago rečeno nepristojan. Ne znam zbog čega to pišeš meni. Kao hoćeš da mi kažeš da se hvalim bez razloga. To nije pristojno, moj Brano. To napiši u mejlu i pošalji njima u NIN. A jarana ako nećeš da podržiš nemoj ni da kudiš.

Brano Neskovic... 

Ја сам три пута био кандидат,увек је било двеста књига…Не кудим ја тебе,него кудим систем..Погледај ко је добио награде у последњих двадесет година….?Ти си убеђен да је неко читао твоју књигу???

Нема коментара:

Постави коментар