недеља, 3. септембар 2023.

Uručena nagrada „Danko Popović” Draganu Hamoviću

 

Aranđelovac – Književna nagrada „Danko Popović” za najbolju knjigu proze, koju Narodni muzej dodeljuje 12. put, svečano je uručena ovogodišnjem laureatu Draganu Hamoviću (1970, Kraljevo) za delo „Rod oraha” u izdanju beogradske Srpske književne zadruge (jubilarno, 114.

Kolo, 2022). Prema njegovim rečima, ovo priznanje ga je prijatno iznenadilo, a vest je primio sa velikom zahvalnošću. – Mislim da smo u književnom smislu, Danko Popović i ja nekakav rod. Popović je bio duboko posvećen razgranatoj priči šumadijskog tla, a moj roman koji je nastao kao proširena varijanta i tema iz moje poezije, takođe je vezan za ovo naše tlo, na kojem sam odrastao i koje me je oblikovalo nešto južnije, na ušću Ibra i Zapadne Morave. Mene su

Нема коментара:

Постави коментар