четвртак, 27. октобар 2022.

Rediteljka Tanja Mandić Rigonat uoči promocije svoje knjige pesama „Kaži mi ko sam“: Pisala sam da bih preletela pozorišni zid

  |  Aleksandra Ćuk

Pozorišna rediteljka Tanja Mandić Rigonat predstaviće svoju novu, treću po redu zbirku pesama „Kaži mi ko sam“ na Međunarodnom beogradskom sajmu knjiga u subotu od 18 sati na štandu izdavačke kuće LOM.

Pesme su nastale u kratkom vremenskom periodu. Napisala je njih 60. U knjizi je 49. Govore o najrazličitijim pitanjima i nastale su iz stanja, koje dobro prepoznaje, kad upadne u „crnu rupu ničeg kreativnog“, dok traju neizvesnost i čekanje do režije sledeće predstave. Želi da to bude komad „Ko je ubio mog oca“ po romanu Edvarda Luja. Kaže i da pesme nisu zamena za pozorište – „One su samo drugi oblik izraza istog bića“… I ranije ste pisali pesme „Misterija srećnog

Нема коментара:

Постави коментар