субота, 20. новембар 2021.

Pisanje kao... molitva!

 

Značajan književni jubilej, četvrt veka od izlaska kultnog romana “Ženski rodoslov”, kao i dve decenije od objavljivanja “Petkane”, srpska književnica Ljiljana Habjanović Đurović obeležava radno. 

 Vredno radi na novom romanu, a poprište radnje je njena voljena Crna Gora.

Svoj književni put, koji traje već nekoliko decenija, naša sagovornica, kako ističe, vidi kao neprestano ostvarivanje svog životnog sna. 
 
– Kao radost zbog koje sam zahvalna Bogu, koji mi je dao talenat i uslove za rad, sinu i mužu, zato što me vole baš onako kako mi je potrebno, i svojim čitaocima, bez kojih bi mi i talenat i rad bili uzaludni. Nagrade i nepravde I “Petkana” i “Ženski rodoslov” trajno su obeležile život i karijeru Ljiljane Habjanović Đurović. U

Нема коментара:

Постави коментар