понедељак, 31. мај 2021.

IN MEMORIAM: Srđan Miloš (1966-2021): Odlazak vlasotinačke urbane legende

 Jugmedia   |  Saša Stanković

Sa knedlom u grlu moram da kažem da nas je napustio Srđan Miloš iz Vlasotinca, pesnik, slikar i, kako je samoironično napisao u pesmi, SSS (sakupljač sekundarnih sirovina)… Sećam se bio sam osnovac kad je moj otac doneo zbirku pesama Srđana Miloša i rekao da je baš neobičan pesnik.

To je bila zajednička knjiga sa profesorkom Marijom Stojanović. Meni je bilo neobično kako to dva pesnika u jednoj knjizi, onda „nepoštovanje pravopisa“, tj. čudna upotreba interpunkcije, velikih i malih slova, mešanje srpskog i engleskog jezika… Zbunilo me i neobično prezime, koje je namerno skratio kako ne bi imao nikakve veze sa tada omiljenim diktatorom. Pratio sam Srđanove emisije o rok muzici, a upoznao sam ga lično na njegovoj likovnoj izložbi. Sve u svemu...
 

Нема коментара:

Постави коментар