петак, 24. октобар 2014.

ĆAO AMORE - PRIRUČNIK ZA SAVRŠEN RAZVOD

Prvobitno objavljena u Italiji, ova knjiga sublimira višegodišnje autorkino iskustvo na polju porodične medijacije i dotiče se svih aspekata sa kojima se "budući bivši partneri" susreću tokom razvoda. Zahvaljujući brojnim saradnicima, čitaoci će dobiti čitav niz instrukcija i konkretnih uputstava kako da prebrode pravne, psihološke, ekonomske, porodične i druge probleme vezane za razvod. Posebnu zahvalnost dugujemo našoj saradnici na polju domaće legislative, gospođi Ireni Bjeloš.
Iako će ova knjiga svojim pozitivnim (a ponekad i šaljivim) pristupom svakako pokušati da opusti čitaoca i ulije mu nadu da "i posle rezvoda ima života", ona nikako ne propušta da se osvrne na goruća pitanja vezana za nefunkcionalne veze: nasilje u porodici, sigurne kuće i sl.

Milena Stojković rođena je u Beogradu, a već dvadeset godina živi u Rimu, gde je diplomirala sociologiju i osnovala prvu evropsku agenciju za planiranje razvoda, Ciao amore.
Godinama se bavi porodičnom medijacijom i koordinira timom profesionalaca (advokati za razvode, psihoterapeuti, medijatori, seksolozi, komercijalisti i savetnici) kako bi pružila pomoć neophodnu parovima koji se razvode ili žele da spasu narušeni odnos...

1 коментар:

  1. Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

    ОдговориИзбриши